چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس نارسایی کلیه را وارد کنید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس نارسایی کلیه را وارد کنید

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس لوپوس شکست RenalNefritis را وارد کنید با اختلال سیستم ایمنی بدن سیستمیک همراه است. بدون درمان مناسب، می تواند به نارسایی کلیه به تدریج پیشرفت. اگر چنین است، بیماران ممکن است مجبور به قبول پیوند کلیه یا دیالیز.

چگونه برای جلوگیری از ورود نارسایی کلیه نفریت لوپوس؟

اول، ما باید به بیماران در اسرع وقت به قبول یک درمان موثر، بهتر است پیش آگهی مطمئن شوید. مثل سایر انواع بیماری مزمن کلیه، معمولا آن را زمان نسبتا طولانی به پیشرفت به نارسایی کلیوی end-stage طول می کشد. درمان سریع طرح می تواند پیشرفت نفریت لوپوس و به موقع آسیب کلیه معکوس را متوقف کند.

چه درمانی می تواند به جلوگیری از ورود نارسایی کلیه نفریت لوپوس؟

از آنجا که شروع نفریت لوپوس یک رابطه نزدیک با اختلال سیستم ایمنی بدن و سپرده کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها، طرح درمان باید قادر به تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن مجتمع بدن مصون باشند. با توجه به ویژگی های این بیماری، ما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای این بیماران توصیه می کنم.

از یک طرف، برنامه خارجی از طب سنتی چینی می تواند کمک به ترکیب، تقسیم و حل کمپلکسهای ایمنی بدن است. در حالی که این کمپلکسهای ایمنی از بدن حذف، سلول های ذاتی کلیه را می توان موفقیت محافظت می شود. علاوه بر این، برخی از داروها که از این توانایی برای تنظیم سیستم ایمنی بدن استفاده می شود برای جلوگیری از تشکیل کمپلکسهای ایمنی.

از سوی دیگر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های کلیه معلول تعمیر و بازسازی ساختار فیلتر کلیه ها. زمانی که کلیه ها می تواند خون به طور معمول فیلتر، بیماران لازم نیست که در مورد ظاهر نارسایی کلیه بیشتر نگران باشید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای جلوگیری از ورود نفریت لوپوس نارسایی کلیه، می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: